Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo!

KonoSuba, un isekai care își merită toate laudele
74 aprecieri
Seria Kono Subarashii Sekai ni Shukufuku wo! sau KonoSuba pe scurt este una dintre nenumăratele anime-uri isekai. Dacă ați văzut măcar câteva anime-uri de genul, probabil că știți deja cât de generice și repetitive sunt majoritatea, însă această serie reușește să se facă remarcată într-un mod aparte.

Poveste:
Încă din primele minute, anime-ul este prezentat ca un isekai clasic în care personajul principal, pe nume Kazuma, moare tragic după ce este călcat de un "camion" pentru a salva viața unei fete ca un adevărat erou și primește șansa de a fi transportat într-o altă lume. Ce tocmai am zis, este doar o iluzie. În realitate, "camionul" era un tractor care mergea încet, fata nu era în pericol, iar Kazuma nu a fost călcat, ci a murit din cauza șocului. Konosuba este o parodie care satirizează toate celelalte anime-uri similare și răstoarnă complet toate clișeele genului.

Personajele sunt inima și sufletul acestui serial, iar toate sunt interesante în felul lor. Aqua este o zeiță extrem de puternică, dar datorită norocului și inteligenței sale nefavorabile, ea adesea îi încurcă pe ceilalți decât să îi ajute. Megumin este o vrăjitoare, din nou foarte puternică, însă din cauza pasiunii ei pentru explozii, ea poate doar să folosească o singură explozie pe zi, după care devine inutilă. Darkness este o femeie cavaler cu abilități fizice incredibile, însă este masochistă și se pricepe doar la încasat lovituri. Ultimul dar nu cel din urma, personajul principal, Kazuma este singurul cu capul pe umeri dar și cu abilități mediocre. El este "lipiciul" care ține echipa asta disfuncțională împreună. În timp ce în alte isekai-uri, personajul principal este extrem de OP și bate cu ușurință pe oricine, în KonoSuba, echipa lui Kazuma se chinuie să bată până și cei mai slabi inamici. Interacțiunile dintre ei sunt sursa comediei acestui serial, care te va face să râzi în hohote. Cu toate acestea, comedia este destul de "lewd" și înțeleg că poate nu e pe placul tuturor.

Animație:
Acest anime are una dintre cele mai expresive animații pe care le-am văzut. Este clar că echipa care a lucrat la acest anime este foarte pasionata de serie și își dau silința pentru a aduce personajele la viață. Îți garantez că nu o să prinzi niciodată cu coada ochiului un moment în care "animatorilor le-a fost lene" sau "nu le-a ajuns bugetul".

Coloana sonară:
Muzica, la fel ca orice altceva din acest anime, este excelentă. Soundtrack-urile pe care le folosesc în momente iconice ale personajelor se potrivesc atât de bine cu ce se întâmplă în anime încât ori persoana care le-a văzut poate să le recunoască instant. Cele mai bune dintre ele sunt cea când Megumin își folosește explozia și cea din momentele lui Darkness, dacă știi la ce mă refer... Că tot sunt la subiectul de sunet, vreau să menționez și ce treabă bună au făcut actorii vocali. Poți simți cât de mult se distrează în timpul înregistrării. Este un sentiment pe care nu l-am simțit în niciun alt anime.

Aș recomanda KonoSuba oricărui fan anime care nu l-a văzut încă și consider că ORICE fan al isekai-urilor trebuie să încerce anime-ul ăsta neapărat. Nu este doar isekai-ul meu preferat, dar este și cel mai amuzant anime pe care l-am văzut. Tot ce îmi mai doresc acum este să se face și sezonul 3...

Alte serii similare pe care le recomand sunt:
- Cautious Hero (Shinchou Yuusha) - Ristarte seamănă atât de mult cu Aqua în personalitate încât zici că sunt surori gemene.
- Princess Connect! Re:Dive - Stilul de comedie este similar și adesea se simte că este pur și simplu Konosuba, dar cu alte personaje. (nu este pe site și nu pot să îl las mai jos)
- Isekai Quartet - Trișez putin prin a pune asta aici pentru că personajele din Konosuba apar și aici. Până la urmă, este un crossover al isekai-urilor. Totuși, este foarte amuzant datorită interacțiunilor dintre personaje. Practic, este KonoSuba dar cu mai multe personaje.
Duminică, 12 iulie 2020
DenisDBZ, adirotaru13, PuK, RayzeL, SergiuBtc1, PonyRider1, Ray-kun, Vlad981, tomatoul, Nakiro, erenjeager, AlexPlayer, LunuMe, X1Sharky, q-Cosmin-p, Andrei325, MoroL1, Gerutu, JoiciroSaiba, BENZI-SHOGUN, Rem-Ram, SanBuGeT, PlatinumKira, Denta1-Flam3s, Marco77swe, -Andrada-, ACVBLOVE, Freshu, Miruna-yona, Stefcool8, Cosmax-san, Anduuu, Davidpaunoiu, Fabian888, Antoniojnr13, Lucas793, exontestt, Yui77, MiYao, Kakashi77, ReMMyCM, [sters]_61de120a4ad95, CCosmin, Trolernr1, Voievod, cristinelu1, Nyamaru, OwOUwUOwO, Yushina, IanisMacelaru, Nanami01, Floricelv2, Kaccan, Alex7878, FairiTail, senpa-k4n, background58, Kristhian1, CRAFTJET, akudama, Puddin, FeshtaN, Yuriteo, Alexandra-sama, malwer86, MareleRoman, Francesca0006, Mihai1104, Andreicracea1234, liviyu, Yurix, OaspeteleZero, MiGeai, uchiha--itachi

30
17
11